حوزه بسیج دانشجویی شهید مهدی باکری پیام نور کرج - واحد خواهران

پل ارتباطی مجموعه بسیج دانشجویی با شما : سامانه بصیرت 6600026091

حوزه بسیج دانشجویی شهید مهدی باکری پیام نور کرج - واحد خواهران

پل ارتباطی مجموعه بسیج دانشجویی با شما : سامانه بصیرت 6600026091

اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال کشور اهانت به مقدسات دین اسلام را محکوم کرد

نویسنده:بسیجی بی ادعا | يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۱ نظر
در پی اهانت چند باره نشریه هتاک فرانسوی؛
اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال کشور اهانت به مقدسات دین اسلام را محکوم کرد
اسقف اعظم خیلفه ارامنه تهران و شمال کشور با محکوم کردن عمل اهانت‌آمیز شارلی ابدو گفت: هیچ کس اجازه بی‌حرمتی به هیچ دینی را ندارد، زیرا همه ادیان با هدف قرابت انسان – انسان و انسان – خدا، ظهور کرده‌اند.
اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال کشور اهانت به مقدسات دین اسلام را محکوم کرد اسقف اعظم "سیبوه سرکیسیان" خیلفه ارامنه تهران و شمال کشور با محکوم کردن عمل اهانت‌آمیز شارلی ابدو گفت: مسیح به ما، انسان‌ها، تأکید می‌کند که به یکدیگر مهر بورزیم، همان طور که خود را محبت می‌نماییم و همچنین در راستای این قانون الهی، هر که همسایه خود را محبت می‌نماید، ملزم به احترام به دین و اعتقاد او نیز می‌باشند و هیچ کس اجازه بی‌حرمتی به هیچ دینی را ندارد، زیرا همه ادیان با هدف قرابت انسان – انسان و انسان – خدا، ظهور کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: این چنین اعمال ناشایست نه فقط با اساس ادیان، که مهر و محبت و آرامش و صلح است، منافات دارد، بلکه در میان انسان‌ها تنش ایجاد کرده و بذر دشمنی و نفاق می‌کارد. لذا هر کس باید بکوشد، با اتکا به قانون محبت سفیر صلح و انسان‌دوستی در جهان باشد.
 
اسقف اعظم  خیلفه ارامنه تهران و شمال کشور در پایان خاطرنشان کرد: مطمئناً همه ادیان منادی مهر، صلح و همکاری متقابل و همزیستی مسالمت‌آمیز هستند، اما متأسفانه ما در پشت صحنه همه این اهانت‌ها اثر صهیونیسم و دیگر عاملین را شاهد هستیم، پس در نتیجه ما با هوشیاری کامل موظفیم هر یک از ما موحدان، با وفاداری نسبت به دین و اعتقادمان، جهت برقراری زندگی‌ای والا و بهتر کوشا باشیم.

 منبع:سازمان بسیج دانشجویی



 

  • ۹۳/۱۱/۰۵
  • نویسنده:بسیجی بی ادعا

نظرات  (۱)

پند امام باید در گوش جان بیفتد.........تا دشمن از تکاپو در هر زمان بیفتد
ماحیدری شعاریم هرگز نمی گذاریم........ این انقلاب دست نامحرمان بیفتد.
باسلام و خسته نباشید خدمت شما سرور گرامی با عرض دست مریزاد خدمت شما بخاطر وبلاگ پر محتوایتان انشاالله در سایه رحمت خداوند منان قرار بگیرید از شما سرور گرامی دعوت میشود که از وبلاگ اینجانب هم بازدید نمایید خوشحال میشوم باتشکر صمیمانه.
بسیج دانشجویی شهرستان ماکو....اگر مایل بودید لینک کنیم همدیگر را خبرمان کنید .خداقوت.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">