حوزه بسیج دانشجویی شهید مهدی باکری پیام نور کرج - واحد خواهران

پل ارتباطی مجموعه بسیج دانشجویی با شما : سامانه بصیرت 6600026091

حوزه بسیج دانشجویی شهید مهدی باکری پیام نور کرج - واحد خواهران

پل ارتباطی مجموعه بسیج دانشجویی با شما : سامانه بصیرت 6600026091

ثبت نام اردوی راهیان نور آغاز شد.

نویسنده:بسیجی بی ادعا | پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ب.ظ | ۲ نظر

باسلام و عرض تبریک به مناسبت میلاد نبی اکرم ،به استحضار می رسانیم جهت  پیش ثبت نام در اردوی راهیان نور ،مشخصات و کد دانشجویی خود را باذکر (راهیان نور)به سامانه بسیج پیامک کنید.شایان ذکر است ،مرحله دوم ثبت نام به صورت حضوری انجام می پذیرد،که زمان ثبت نام اواسط بهمن ماه،از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

قابل ذکر است ،مدت اردو سه روز،و سه شب ،حرکت با قطار  و زمان برگزاری اسفندماه سال جاری است.

سامانه پیامکی جهت ارسال مشخصات:6600026091

  • ۹۳/۱۰/۱۸
  • نویسنده:بسیجی بی ادعا

نظرات  (۲)

میشه لطفا تاریخ دقیقش رو مشخص کنید که چندم اسفند هست؟
آخه من هفدهم و هجدهم اسفند امتحان فاینال دارم و اگر اردو تو این دو روز برگزار بشه نمیتونم بیام.
  • میلاد ترابی
  • با سلام
    با توجه به وبلاگ ارزشی و پر محتواتون
    اگر خواستید
    من قادر به ساخت تصویری تخصصی وبلاگتون هستم

    نمونه کار وبلاگ خودم

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">